کنترلر دوال سنس

شاید در نگاه اول تصور کنید که سریع تر شدن سرعت لودینگ ها، گرافیک بهبود یافته و ویژگی جدید اضافه شده در رابط کاربری پیشرفت های کوچکی میباشند. اما کافی است یکبار کنترلر دوال سنس را در دست بگیرید تا متوجه بشوید که حتی لمس کردن کنترل به نوید یک نوآوری تازه و عظیمی را میدهد.

از عمده تفاوت هایی که دوال سنس در مقایسه با دوال شاک 4 پیدا کرده است. میتوان به کیفیت ساخت کنترلر، شکل بهبود یافته آن و دکمه های نرم تر آن اشاره کرد. همچنین وزن dual sense از دوال شاک 4 بیشتر است و به مراتب  راحت تر در دست جای میگیرد. و این کنترلر نسبت به نسل قبل خود ارائه با کیفیت تری دارد، به قدری که نمیتوان آن را با نسل های قبل مقایسه کرد.
این موارد را فقط با یکبار استفاده از دوال سنس تجربه میکنید، کافی است وارد یک بازی جدید بشوید تا تفاوت اصلی را با نسل های قبلی احساس کنید.

تجربه استفاده از دوال سنس

این که بخواهیم تجربه ای که از کار با دوال سنس داشتیم را توصیف کنیم امری تقریبا نشدنی است و با کلمات احساس نمیشود. اما ما تلاش کردیم مختصری از تجربه خود را در این مطلب برایتان شرح دهیم پس با ما همراه باشید.
برای شروع از تفاوت دکمه های R2 و L2 در دوال سنس نسبت به دوال شاک 4 میگوییم. در طراحی دوال شاک 4 یک فنر کوچک ساده فشار لازم این دکمه ها را تامین میکرد. در دوال شاک 4 این دکمه ها همواره به یک شکل فشرده میشدند و هیچ تفاوتی را در کارکرد دکمه ها در بازی های مختلف تجربه نمی کنید. اما در دوال سانس اینطور نیست و شما با فشردن این دکمه ها در کارکرد های متفاوت تجربه واقعی تری را کسب میکنید. چونکه در طراحی این کنترلر، میزان فشار و اندازه عقب رفتن دکمه ها تغییر میکند.
برای درک بهتر منظورمان تجربه شلیک کردن با اسلحه های مختلف را در نظر بگیرید، برای اسلحه های کوچک تر نسبت به اسلحه های بزرگ تر به مراتب فشار کمتری لازم است. شما این تفاوت ها در دکمه R2 احساس میکنید. همانند شلیک، نشانه گیری هم در سلاح های گوناگون متفاوت است که در دکمه L2 این تفاوت ها قرار دارد.

ویژگی متفاوت دیگری که در دوال سنس وجود دارد موتور های ویبره پیشرفته آن میباشد. دوال شاک 4 در این زمینه با dual sense غیر قابل مقایسه میباشد و dual sense نوآوری بسیار بهتری دارد. در نسل قبل فقط شدت لرزش تغییر میکرد اما در dual sense نوع لرزش نیز با توجه به موقعیت متفاوت میباشد.

شما متوانید کنترلر دوال سنس را در رنگ های گوناگون از فروشگاه آتاری گیم همین حالا تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *