بهترین لوازم جانبی PS5 چیست؟

در این مقاله می خواهیم بهترین لوازم جانبی برای ps5  را به شما معرفی کنیم . بهترین لوازمی که می‌توانید برای PS5 خود بگیرید، شامل گزینه‌های زیر است:

کنترلر Dual Sense مخصوص PS5

کنترلر PlayStation 5 Dual Sense   بهترین انتخاب برای PS5 است و تقریبا از هر نظر نسبت به مدل قبلی DualShock 4  پیشرفت داشته است . این کنترلرها می‌توانند کارهای مختلفی را شبیه‌ سازی کنند و در مقایسه با آن چیزی که DualShock 4 ارائه می‌کند، حسی مخصوص به خود  را داشته باشند. به اضافه یک میکروفن داخلی، جک هدست و همچنین دارای بافت خاص خود است که چسبندگی خوبی در دست داردباعث راحت واسان شدن بازی با ان می شود. هنگام خرید PS5 یک DualSense در جعبه آن موجود است اما همیشه کنترلر اضافی برای بازی ‌های چند نفره نیاز می‌شود.

دوربین HD پلی استیشن

اگر می خواهید به صورت مستقیم از PS5 به شبکه‌ هایی مانند Twitch یا YouTube استریم کنید، این دوربین HD از ضروری ‌ترین  و مهمترین وسایلی است که باید داشته باشید. این دوربین با یک پایه داخلی و توکار ارائه می‌شود و توانایی های زیادی دارد. رنگ آن بسیار شبیهPS5  است وهمین باعث می‌شود یک مجموعه مونوکروم جذاب داشته باشید و با دستگاه‌های PS به زیبایی ست می‌شود. PlayStation HD Camera با ابزار هوشمند خاص حذف پس ‌زمینه عرضه می‌شود تا کامل مطمئن شود که می‌ توانید در زمان پخش بازی، آنچه را که در اطراف شما هست را حذف کنید. حتی امکان برش پس‌زمینه را دارید یا می تواند تصویر دیگری را جایگزین آن کند. به صورت کلی این دوربین بهترین انتخاب برای استریمرهای گیمر است که هر آنچیزی که لازم است را با کیفیت بسیار زیاد در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

اس اس دی WD BLACK SN850 NVMe

سونی PS5 را به طوری طراحی کرده است که حافظه SSD آن قابل بهتر شدن باشد، شما به حافظه داخلی 825 گیگابایتی کنسول محدود نمی‌ شوید و می‌ توانید بازی‌ های بیشتری را در لیست خود داشته باشید. قسمت قابل توجه این است که مناسب‌ ترین و بهترین SSD را برای PS خود انتخاب کنید. WD BLACK SN 850می تواند یکی از بهترین انتخاب های موجود در حال حاضر است. این SSD تنها گزینه ای است که مهر تایید رسمی سونی را دارا است و به عنوان لوازم جانبی دارای مجوز رسمی فروخته می‌شود. این درایو به علاوه دارای یک هیت سینک بسیار عالی است، در صورتی که کارکرد و دوام خوبی را در یک بسته ‌بندی کوچک عرضه می‌ کند.

استند شارژ Dual Sense

Dual Sense Charging Station ظرفیت شارژ 2 کنترلر Dual Sense را دارد. البته باتری کنترلر DualSense دوام خیلی بالایی دارد ولی به هرحال بد نیست یک کنترلر یدکی داشته باشید که شارژ آن پر باشد. استند شارژ DualSense به شما این امکان را می‌دهد تا دو کنترلر بی‌سیم DualSense را در یک زمان شارژ کنید، بدون نیاز به اتصال آنها به پلی استیشن 5. این استند به شما کمک می‌کند پورت ‌های USB را از PS5 رها کنید و کنترلرهای خود را به صورت امن در یک مکان نگه دارید. و زمانی که باتری یکی از کنترلر ها را استفاده کردید، آن را داخل داک بیندازید، صدای کلیک را بشنوید تا مطمئن شوید که به درستی در جای خود قرار گرفته است و سپس کنترلر دیگر را برای یک کنترلر تازه شارژ شده بردارید تا خیلی سریع تر بتوانید به بازی مورد علاقه خود بپردازید.

کنترل مدیا PS5

پلی استیشن 5 را می ‌توان خیلی بیشتر از یک کنسول بازی استفاده کرد و به همین خاطر کنترل رسانه‌ای را به یک وسیله جانبی مهم تبدیل می‎‌کند. این کنترل از راه دور استریم کوچک دکمه ‌های پخش داخلی و مکث، سریع جلو و عقب و همچنین دکمه‌های سرویس پخش اختصاصی برای +Netflix، Spotify، Disney و YouTube را در خود دارا است. ظریف و براق است و مثل بقیه لوازم جانبی PS5 سونی با کنسول شما تطبیق داده می شود. همچنین، می ‌توانید از آن برای روشن کردن PS5 خود استفاده کنید و سپس در منو ها بدون نیاز به اتصال کنترلر از ان استفاده کنید تا بتوانید بلافاصله از فیلم‌ ها یا موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

اس اس دی پرتابل T5

در حال حاضر شما امکان باز کردن و بازی کردن بازی ‌های PS5 را از روی هارد اکسترنال ندارید، ولی می ‌توانید آن ‌ها را به یک درایو خارجی منتقل کنید تا فضای کنسول خود را باز کنید. این کار سریع‌ تر از دانلود و نصب دوباره آن ‌ها است. بهترین هارد اکسترنال PS5 که در زمان حال حاضر موجود است، Samsung Portable SSD T5  یا همان SSD T5 قابل حمل سامسونگ است، چون که سرعت بالایی را دارا است. برای مثال کپی کردن Returnal به درایو فقط هفت دقیقه طول می‌ کشد.

چگونه بهترین لوازم جانبی PS5 را برای خود انتخاب کنیم؟

در حال حاضر انتخاب های زیادی برای PS5 وجود دارند اما فقط تعداد کمی از آن‌ها واقعا خوب هستند یا سازگاری کامل با این دستگاه را دارند، پس نیاز و ضروری است در خرید خود، دقت زیادی را داشته باشید. مهمترین توصیه برای افرادی که در حال حاضر به دنبال خرید لوازم جانبی PS5 هستند، یک کنترلر DualSense اضافی است. هر شخصی می‌تواند این کنترلر را به مجموعه PS5 خود اضافه کند و از آن استفاده کامل را ببرد. علاوه بر این بهتر است بدانید که PS5 با اکثر لوازم جانبی اصلی PS4 مثل کنترلر DualShock 4 و انواع هدست‌ها از جمله Turtle Beach Recon 70، کنترلرهای تخصصی و درایوهای ذخیره سازی کار می‌کند. اما توجه داشته باشید که کنترلر های PS4 فقط با بازی‌های PS4 روی PS5 کار می‎کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *